Wednesday, November 18, 2009

benda lama yang tak di usap pasti berkarat?

17/11
Ari ni aq menembak lagi. Lama gak tak buat keje2 ni.

Rindu.

Dapat la berjumpa lagi dgn orang-orang yang pernah aku berkerja dulu. Especially Cheryl (Ghost) dan saudara Imri (Director impian).
Present/Future telah membuka hati n semangat aku untuk mula bergiat semula dalam dunia yang orang lihat sebagai "glamorous" ni. Ya sebahagian besarnya memang glamour tapi untuk sampai ke tahap tu memang tak mudah. Tanya lah bob zahiril adzim, datin seri tiara, eidil putra, dll. Contoh je ni orang lain pun akan cakap benda yang sama gak.
Nak lagi jawapan yang lebih "raw" bak kata orang kaukasi, tanya lah orang-orang yang buat extra. Orang-orang ni menghadapi lebih banyak pahit maung dalam industri ni. To make it worst, sekali lagi mat salleh aku terkeluar, orang tak perasan pun yang segelintir manusia ni telah mengorbankan masa dan tenaga mereka untuk sesebuah penghasilan itu.

Letih.

Ada yang buat kerja ni full time dengan harapan suatu hari nanti dapan lepak se"port" dengan Eizlan Yusof, Aaron Aziz, Maya Karin mungkin tak pun Rita Rudaini. Akan tetapi, tak semua dapat sampai ke atas tu. Ada yang akan terus menjadi ekstra sampai ke tua dan hanya mampu berangan-angan untuk bertepuk tampar dengan mereka-mereka ni. And claim that these people are their pal but in reality they are not.

sedih

No comments: