Thursday, February 12, 2009

Penat

Lewat kebelakangan ini, aku sangat penat.
Mungkin kerana aku sendiri yang mencari kesusahan dan kepenatan ini.
Tapi aku rasa ini adalah satu pengorbanan untuk menggapai mimpi dan cita.

Impian...

Aku telah kembali ke pentas teater setelah aku tinggalkan ia beberapa lama.
Aku lupa betapa terujanya berada didalam kumpulan teater.

Aku juga telah kembali menembak (mintak izin pinjam perkataan ini ya Bob?)

Ini telah membuatkan jadual aku menjadi kelam kabut dan segala kerja sekolah ku menjadi haru biru.

dan atas sebab itu juga aku tidak dapat menulis di sini kerana aku tidak dapat masuk ke pejabat... (lagi satu hal)

Haisy...

Tapi tak pe aku percaya semua ini harus aku lalui demi mencapai cita dan impiku.
Ini haru aku tempuh untukku buktikan pada diriku dan semua orang yang aku mampu mencapai impianku.
(Teringat aku akan dialog dalam teater yang akan ku mainkan nanti...)

Moralnya di sini rakan-rakanku,
apa apa yang kita mahukan dalam kehidupan kita ini,
kita haruslah berkorban,
tiada yang datang dengan mudah,
dan yang payah itulah yang akan jadi berbaloi...

salam...

5 comments:

epifah said...

hee.have faith faliq and u can do it!

W. Suhailaliza W. M. H. said...

yeap Falliq. but i am proud of u cuz at least u already have something to do once we all graduated. betul la, apa-apa kita nak pun, perlukan pengorbanan. it is not about the choice that we made. it is about how we deal with the choice(ayah Betty Suarez).
that's the most important!

good luck falls!!! :))

Ms Martha Moore said...

impian 2 impian jugak.....

jangan sampai apa yang ada dalam tangan sekarang jadi sia2 sudah....

i will support u though!!

love u much!

gateei

Femin Susan said...

Hi.......
I can't understand your language..... anyway congrats.......

LeSScAkAp said...

epifah: thanks

w. suhailaliza: yup yup i agree with you a big fan of Betty too...

martha: love u too!

femin: i'm speechless but thanks...