Tuesday, March 17, 2009

Manusia dan Cemburu

Haisy...

selaku manusia kita tak dapat lepas lari dari rasa cemburu...

itu yang aku rasakan hari ini

aku camburu orang lain dapat menang benda

aku cemburu sebab orang lain dapat lead dalam drama yang cool

aku cemburu sebab orang lain dapat melarikan diri dari hiruk pikuk kota metropolitan ini

haisy...

mungkin ada sebab aku tak dapat semua tu

mungkin sebab aku tak bersedia lagi untuk menikmati semua itu

mungkin juga jika aku dapat apa yang aku mahukan sekarang aku akan lupa diri dan takbur...

entahla...

tapi aku tetap cemburu jugak

haisy...

korang ada cemburu?

5 comments:

anna r said...

ada...

cemburu tu memang perkara normal. kalau tak rasa cemburu, memang ada masalah...

hehe... how's my attempt at bm? ;p

hebat tak? akakakakaka...

inesyne

W. Suhailaliza W. M. H. said...

ada..mestila ada..

tapi lepak la~ blom masa kita..(dialog menyenangkan hati yang jeles). huhu...

btw, ko cemburu ke orang lain dapat lucky draw?

Ms Martha Moore said...

mesti laa ader...

y do god asked the angels to gather seven types of soil to form a shape of a human? to avoid jealousy of the elements...

Every human is built with it...

its unavoidable...

but human has to deal with it... it can be positive or negative... its up to us...

hehehe....

grobea

LeSScAkAp said...

anna r: not bad not bad all all...

w. suhailaliza : yes... ayat tuh yg sering digunakan hehehe
agak la... esp. kat paah tiga2 seminar dapat lucky draw... aku gak x dapat2

martha: 7 types of soil? really?
huhuh

W. Suhailaliza W. M. H. said...

ye ke??? dia dapat lucky draw kat tiga2 seminar???

cemburunye!!!

ish...harap2 yang last ni kita dapat kan?? ameen~